مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:352021-07-29اجتماعي

اولین خانه هلال شهری در تبریز راه اندازی شد


همزمان با دهه ولایت و امامت، اولین خانه هلال شهری در محله خلیل آباد تبریز راه اندازی شد.

- حسین پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین راه اندازی این خانه هلال، با اشاره به حادثه خیز بودن استان و زلزله خیز بودن شهر تبریز به لحاظ قرار گرفتن بر روی گسل، گفت: تشکیل خانه های هلال در محله های مختلف تبریز می تواند کمک شایانی به ارائه آموزش های امدادی و تشکیل تیم های امدادی محله ای داشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح خانه های هلال در پنج نقطه شهر تبریز در روزهای آتی، افزود: افزایش خانه های هلال در محلات مختلف شهرستان تبریز می تواند در هنگام وقوع حوادث و بحران ها تاثیر مهمی در لحظات طلایی زمان عملیات داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما در خانه های هلال سعی خواهیم کرد که بر اساس نیاز سنجی انجام گرفته و براساس مخاطرات منطقه ای، آموزش های امدادی مربوطه را در اولویت قرار دهیم تا در زمان وقوع حوادث، در لحظات اولیه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی، امدادگران آموزش دیده محلی وارد عملیات شوند.

بر اساس این گزارش، در آیین راه اندازی این خانه هلال، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رییس شعبه هلال احمر شهرستان تبریز، معاون امور آسیب ها و مسائل اجتماعی استانداری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مدیر ستاد هماهنگی کانونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه هلال شهری در تبریز راه اندازی شد

اولین خانه هلال شهری در تبریز راه اندازی شد