مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:002021-07-29سياسي

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نمودی از حرکت های جهادی باشد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، توصیه کرد که جهاددانشگاهی نمودی از حرکت های جهادی باشد و نه اداری و خصوصا در حوزه آموزش، جهادی عمل کرده و زمینه تحول را فراهم کند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، توصیه کرد که جهاددانشگاهی نمودی از حرکت های جهادی باشد و نه اداری و خصوصا در حوزه آموزش، جهادی عمل کرده و زمینه تحول را فراهم کند.

آیت الله لطف الله دژکام در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت، با اشاره به فرا رسیدن چهل و یکمین سال سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، بیان کرد: این نهاد انقلابی از روز تاسیس تاکنون یک مجموعه خدمت گزار بوده است.

او، از تلاش های نسل اول بنیان گذار این مجموعه و دانشجویان انقلابی پای کار که بسیاری از آنها شهید شده اند، قدردانی و خاطرنشان کرد: همیشه در تحولات اجتماعی یک مسئله ای است که وقتی یک کار جهادی و انقلابی را شروع می کنیم، یکسری عوامل ما را سوق می دهند که غیر جهادی عمل کنیم، در حالی که نامش جهادی است.

از سویی دیگر اهداف مقدسی به ما می گویند که روحیه و حرکت جهادی تداوم یابد.

آیت الله دژکام با تاکید بر اینکه مطالبه ملت و کشور و رهبر این است که کارها جهادی، انقلابی و متناسب با نیاز امروز پیش رود، گفت: اگر احساس کنیم جهاد دانشگاهی اداره شده است باید بدانیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نمودی از حرکت های جهادی باشد

آیت الله دژکام: جهاددانشگاهی باید نمودی از حرکت های جهادی باشد