مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-29سياسي

سَم انتصابات سیاسی را دولت تدبیر به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد


انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش سمی بود که دولت تدبیر به بدنه آموزش و پرورش تزریق کرد و موجب شد این وزارتخانه از اهداف اساسی خود دور شود.

- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش سمی بود که دولت تدبیر به بدنه آموزش و پرورش تزریق کرد و موجب شد این وزارتخانه از اهداف اساسی خود دور شود.

محمد وحیدی نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با در دو سخنرانی تأکید کردند که آموزش از سیاسی کاری دور باشد، آموزش جایگاه سیاست نیست، بلکه جایگاهی است که فرهنگ کشور را می سازد.

انتصابات سیاسی سمی بود که دولت تدبیر به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد وحیدی تصریح کرد: انتصابات سیاسی در آموزش و پرورش سَمی بود که به بدنه آموزش و پرورش تزریق و موجب شد این وزارتخانه از اهداف اساسی خود دور شود.

وی ادامه داد: وقتی که یک گروه سیاسی در جایگاه تعلیم و تربیت قرار می گیرد، عملاً 50 درصد ظرفیت واقعی این وزارتخانه را از بین می برد و موجب می شود که آسیب جدی به فرهنگ آموزشی کشور وارد شود، به همین دلیل آموزش و پرورش و آموزش عالی باید از فضای گروه ها و جریانات سیاسی به دور باشند.

دولت شایستگان، دولت سیاسی نیست وی با اشاره به اظهارات رییسی مبنی بر اینکه دولتی فراگیر تشکیل خواهم داد، گفت: قطعاً دولت شایستگان، دولت سیاسی نیست و دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سَم انتصابات سیاسی را دولت تدبیر به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد

سَم انتصابات سیاسی را دولت تدبیر به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد