مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-29سياسي

100 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج می شوند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ن 2 میلیون و 300 هزار نفر تحت حمایت کمیته هستند، گفت: در سال جاری 100 هزار خانوار از پوشش کمیته خارج خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، صبح امروز در حاشیه چهاردهمین رزمایش همدلی و مواسات البرز که همزمان با عید غدیر خم در رادوگاه امام علی (ع) برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت معیشت مردم پیش بینی کرده ایم که تا پایان سال 500 هزار خانوار دیگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار بگیرند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در این مدت زمان 100 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام(ره) در سراسر کشور خارج خواهند شد، ادامه داد: این امر با توجه به اقدامات حمایتی ازجمله اشتغالزایی برای جامعه هدف کمیته صورت خواهد گرفت.

به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، هم اکنون 2 میلیون و 300 هزار نفر در کشور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند بختیاری با اشاره به بودجه کمیته در سال 1400، یادآور شد: با پیگیری های صورت گرفته و همراهی مجلس نسبت به سال 99، 67 درصد افزایش مستمری را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج می شوند

100 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج می شوند