مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:202021-07-29سياسي

طبخ و توزیع 5000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در گرمی


حجت الاسلام حمید بهاری رییس اداره تبلیغات اسلامی گرمی از طبخ و توزیع 5000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در شهرستان گرمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید بهاری صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های عید غدیر شهرستان گرمی اظهار کرد: عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و یکی از سنت های حسنه در این روز اطعام مؤمنان و نیازمندان است به طوری که روایات فراوانی از ائمه معصومین (ع) در این خصوص وجود دارد.

وی گفت: از امام صادق (ع) و همچنین امام رضا (ع) روایات متعددی در باره اهمیت و ثواب اطعام و افطاری در روز عید غدیر نقل شده و اطعام غدیریه همواره به عنوان یکی از سنت های نیکو و سفارش شده مورد تاکید پیشوایان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اطعام روز عید غدیر می تواند در قالب های متفاوتی ارائه شود، افزود: همه مردم می توانند در این سنت زیبا و شایسته سهمی داشته باشند از اطعام فقرا و نیازمندان تا اطعام خویشان و همسایگان، از یک قرص نان تا برپایی سفره های افطاری و اطعام قطعاً نزد پروردگار مهربان دارای ثواب خواهد بود.

حجت الاسلام بهاری اطعام مؤمنان را یکی از سفارشات ائمه معصومین در این روز عنوان و تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی گرمی علاوه بر تشویق تشکل های دینی مبنی بر احیا و ترویج سنت اطعام در این ایام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 5000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در گرمی

طبخ و توزیع 5000 پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در گرمی