مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-29بين الملل

رایزنی وزیران خارجه عربستان و فرانسه درباره مسایل منطقه ای و راه های همکاری


علاوه بر  این، لودریان و بن عبدالله مهمترین فرصت های همکاری اقتصادی به ویژه در زمینه نوآوری، تکنولوژی، تبادل تجربیات و دانش را مورد بحث قرار دادند.

- علاوه بر  این، لودریان و بن عبدالله مهمترین فرصت های همکاری اقتصادی به ویژه در زمینه نوآوری، تکنولوژی، تبادل تجربیات و دانش را مورد بحث قرار دادند.

وزرای خارجه فرانسه و عربستان در دیداری در پاریس ضمن بررسی ابعاد مختلف روابط میان دو کشور و راه های تقویت هماهنگی ها به تبادل نظر درباره مسایل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته و بر لزوم استمرار اقدامات مشترک در مقابله با کرونا تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در پاریس میزبان فیصل بن فرحان بن عبدالله، همتای عربستانی خود بود.

دو طرف نشستی برای بررسی ابعاد مختلف روابط ریاض-پاریس و راه های تقویت آن داشتند، همچنین در این دیدار تقویت هماهنگی های دوجانبه در زمینه مسایل بین المللی مشترک بررسی شدند.

همچنین وزرای خارجه عربستان و فرانسه در این دیدار به تبادل نظر درباره مسایل مختلف منطقه ای و بین المللی پرداخته و بر لزوم ادامه اقدامات مشترک برای مقابله با کرونا تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیران خارجه عربستان و فرانسه درباره مسایل منطقه ای و راه های همکاری

رایزنی وزیران خارجه عربستان و فرانسه درباره مسایل منطقه ای و راه های همکاری