مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-29سياسي

ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار به امر الهی است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی(ع) در امتداد ولایت الهی و به امر الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در سخنرانی مجازی، ضمن اشاره به مناسبت های هفته پیش رو از جمله سالروز میلاد امام کاظم (ع) و روز مباهله و تبریک عید سعید غدیر خم و دهه ولایت اظهارداشت: ماه ذی الحجه ماه بندگی خداوند و ولایت الهی است که به ولایت پیغمبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و ائمه هدی (ع) امتداد پیدا می کند.

وی ادامه داد: ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی (ع) در امتداد ولایت الهی و به امر الهی است بنابراین پذیرش ولایت آنها، پذیرش ولایت خداوند؛ دشمنی با آن ها، دشمنی با خداوند؛ محبت و دوستی با آن ها، محبت و دوستی با خداوند و پیروی از آن ها، پیروی از خداوند است.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: در طول تاریخ اسلام افرادی سطی نگر وجود داشته اند که نتوانسته اند آشنایی دقیقی با عمق معارف اسلامی و آیات قرآن کریم و احادیث شریف پیامبر (ص) و ائمه (ع) پیدا کنند و مشکل مضاعف این است که افراد مذکور گاهی دریافت خود را اسلام محض دانسته و مخالفین فکری خودشان را تکفیر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار به امر الهی است

ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار به امر الهی است