مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 03:452021-07-29اقتصادي

ایجاد 1 هزار شغل جدید با افتتاح 18 پروژه در هفته آینده


هفته آینده با افتتاح 18 پروژه در کشور، 1000 شغل ایجاد می شود رضوانی فر، مدیرعامل شستا در مراسم افتتاح پروژه توسعه نمک تصفیه در شهرستان گرمسار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شستا گفت: عرضه شرکت سرمایه گذاری هامون صبا در بازار سرمایه انجام شد.

دو سال و نیم قبل کمتر از 60 درصد پرتفوی شستا بورسی بود.

امروز که با شما صبحت می کنم بیش از 93 درصد پرتفوی شستا بورسی است.

وی ادامه داد: معنی و مفهوم این اقدامات شفافیت بیشتر، پاسخگویی و مسئولیت پذیری بیشتر و قابلیت قیاس عملکرد مجموعه شستا با رقبای مشابه در داخل بورس، خارج بورس و صنعت است.

مدیرعامل شستا اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در شستا از ابتدای سال 1400 با جدیت بیشتر پیگیری شد این است که هر کالایی که قابلیت عرضه در بورس کالا داشته باشد مقید هستیم که از طریق ساز و کار و ساختار بورس کالا عرضه کنیم.

وی ادامه داد: در سه ماهه ابتدای امسال به نسبت سه ماهه سال 1399 تناژ محصولات عرضه شده در بورس کالا از 230 هزار تُن به بیش از یک میلیون تُن رسیده است و ارزش آن هم از 800 میلیارد تومان به بیش از 4 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

رضوانی فر افزود: در حال حاضر محصول سولفات شرکت معدنی املاح از طریق بورس کالا عرضه می شود و برای جلوگیری از ایجاد رانت در این حوزه ، فروش در یک ساز و کار رقابتی، قابل کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1 هزار شغل جدید با افتتاح 18 پروژه در هفته آینده

ایجاد 1 هزار شغل جدید با افتتاح 18 پروژه در هفته آینده