مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 21:052021-07-28دانش

ماده واحده «تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش» ابلاغ شد


رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه جلسه 786 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 27 مهر 1395 با عنوان ماده واحده «تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش» را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس،  رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه جلسه 786 شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ 27 مهر 1395 با عنوان ماده واحده تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.

ماده واحده تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با هدف بهره مندی متقابل از ظرفیت های موجود در نهاد آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در عرصه های برنامه ریزی درسی، منابع و متون آموزشی، نیروی انسانی برای آموزش، امور تربیتی و تبلیغ، پژوهش و سایر زمینه های مورد توافق، تشکیل می شود.

متن کامل ماده واحده تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل است: ماده واحده تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش که در جلسه 786 مورخ 1395.

7.

27 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس تصمیم مورخ 1393.

12.

8 شورای عالی حوزه های علمیه به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می شود: ماده واحده- در راستای تعمیق معرفت دینی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و تحقق مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده واحده «تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش» ابلاغ شد

ماده واحده «تشکیل دفتر همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش» ابلاغ شد