مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:502021-07-28فناوري

طرحی که ایران را حذف می کند


رییس جامعه گردشگری الکترونیک طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت را در تضاد با پروژه مقابله با «ایران هراسی» دانست و گفت: با اجرای این طرح، - رییس جامعه گردشگری الکترونیک طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران اینترنت را در تضاد با پروژه مقابله با ایران هراسی دانست و گفت: با اجرای این طرح، ایران را حذف می کنند.

حسن تقی زاده انصاری درباره آسیبی که طرح موسوم به صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به صنعت گردشگری وارد می کند، به ایسنا گفت: بیش از 90 درصدِ جذب گردشگر و آشنایی علاقه مندان به سفر، از طریق فضای مجازی اتفاق می افتد.

در دنیای امروز، گردشگر بدون تحقیق مقصدی را برای سفر انتخاب نمی کند و این شناخت از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی محقق می شود.

چنان چه در این فضا محدودیتی به وجود آید بازار گردشگری را از دست می دهیم و باعث می شویم کشورهای همسایه گردشگران ما را به راحتی جذب کنند و کشور ما از فهرست مقاصد گردشگری خارج شود.

او افزود: به خاطر داریم در سال های اخیر با قطع شدن اینترنت تعدادی از گروه های گردشگر که قرار بود به ایران سفر کنند، به دلیل همین مسأله، سفرشان را به ایران کنسل کردند.

از طرفی، گردشگرانی که در آن مقطع در ایران بودند چون نمی توانستند با دنیای بیرون و خانواده های شان ارتباط برقرار کنند، به شدت نگران شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی که ایران را حذف می کند

طرحی که ایران را حذف می کند