مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 19:452021-07-28اجتماعي

تداوم بارش های رگباری تا پایان هفته در آسمان مازندران


تا روز جمعه شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ در آسمان مازندران هستیم.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی تا روز جمعه باشکل گیری جریانات خنک و مرطوب شمالی همراه با عبور امواج در تراز میانی جو شاهد رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتا شدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ هستیم.

وی افزود: در این مدت احتمال جاری شدن روان آب، احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد، افزایش حجم آب رودخانه ها، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی، توصیه بر عدم اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و  اجتناب از چرای دام در مناطق مرتفع به دلیل خطر برخورد صاعقه است.

این مسؤول با اعلام اینکه این سامانه نیاز آبی استان را مرتفع نمی کند، تصریح کرد: دلیل بارش های رگباری برداشت برنج را دچار مشکل کرد.

رضوی با اشاره به اینکه آسمان مازندران تا روز شنبه خنک می ماند، بیان کرد: براساس نقشه های هواشناسی روزهای شنبه و یک شنبه شاهد افزایش نسبی دمای هوا هستیم که در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های رگباری تا پایان هفته در آسمان مازندران

تداوم بارش های رگباری تا پایان هفته در آسمان مازندران