مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:452021-07-28فناوري

کوچ دستگاه های دولتی هند از توییتر به اپلیکیشن بومی


توییتر به سرعت جایگاه خود به عنوان ابزار ارتباطی محبوب بسیاری از سازمانها و وزارتخانه های هند را از دست می دهد و رقیب هندی اش Koo جای این شبکه اجتماعی آمریکایی را می گیرد.

- توییتر به سرعت جایگاه خود به عنوان ابزار ارتباطی محبوب بسیاری از سازمانها و وزارتخانه های هند را از دست می دهد و رقیب هندی اش Koo جای این شبکه اجتماعی آمریکایی را می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برجسته ترین نمونه مهاجرت از توییتر، آشوینی وایشناو، وزیر فناوری اطلاعات جدید هند است.

وی که ماه جاری عهده دار این سمت شد، حساب جدیدی در سرویس Koo باز کرد و پس از آن از بازبینی پایبندی توییتر به مقررات جدید خبر داد و انتشار اطلاعات در حساب توییتر خود با 258 هزار هوادار را متوقف کرد.

یک مقام دولتی در امور رسانه ای که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت هند به دنبال ایجاد جایگزینی برای توییتر است.

یک مقام ارشد در واحد فناوری اطلاعات حزب بهاراتیا جاناتا گفت: سایر وزارتخانه ها و اعضای این حزب حاکم که از رفتار مبارزه جویانه توییتر به خشم آمده اند، نظر مشابهی دارند.

دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند نخستین بار در فوریه با توییتر که حاضر نشد حسابها و پستهای مربوط به اعتراض کشاورزان هندی را مسدود کند، مشکل پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ دستگاه های دولتی هند از توییتر به اپلیکیشن بومی

کوچ دستگاه های دولتی هند از توییتر به اپلیکیشن بومی