مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-28اقتصادي

دهمین محموله واکسن روسی تحویل سفارت ایران شد


دهمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» به میزان 100 هزار دوز تحویل سفارت ایران در مسکو شد که فردا پنجشنبه به تهران ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مسکو این محموله فردا از طریق شرکت هواپیمایی آسمان به ایران ارسال می شود، ا با احتساب این تعداد واکسن تاکنون بیش از یک میلیون دوز واکسن به ایران تحویل داده شده است.

ایران و روسیه علاوه بر قرارداد دو میلیون دوزی واکسن اسپوتنیک وی که بهمن ماه سال گذشته میان دو طرف امضا شد، اواخر تیرماه امسال نیز قرارداد 60 میلیون دوز واکسن برای واکسیناسیون کامل 30 میلیون نفر را امضا و نهایی کردند.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیشتر گفته بو در دیدار هایی که با مقامات روس داشتم، اعلام کردند که به دلیل اولویت داشتن واکسیناسیون در داخل روسیه و کمبود تولید واکسن، فعلا هیچ محموله واکسن کرونا به خارج از این کشور ارسال نمی شود.

بر پایه این گزارش، جلالی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت بر اساس همین پیگیری ها در دیداری که با مارگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه داشتم وی اعلام کرد که پس از بهبود روند واکسیناسیون در این کشور، روسیه تعهدات خود برای ارسال واکسن به دیگر کشور ها را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین محموله واکسن روسی تحویل سفارت ایران شد

دهمین محموله واکسن روسی تحویل سفارت ایران شد