مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-28سياسي

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد


رییس مجلس سوریه، شکست تروریست ها و حامیان آن ها در جنگ علیه ملت سوریه را یادآور شد و گفت: ما حتی در جنگ اقتصادی نیز این قدرت را داریم که با دشمنان مقابله کرده و آن ها را شکست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، حمود صباغ در نشست خبری با همتای ایرانی خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آنچه ایران و سوریه را با هم پیوند می دهد یک روابط عادی نیست، تاکید کرد: این روابط یک روابط بسیار گسترده و عمیق است که با آمیخته شدن خون پاک شهدا به وجود آمده است و هرچند دو کشور به لحاظ جغرافیایی از یکدیگر دور هستند، اما ما راه مشترکی داریم.

وی با بیان اینکه ما در جنگ اخیر با تروریست ها و صهیونیست و استکبار جهانی نشان دادیم که قدرتمندیم و می توانیم در دل دشمنان ترس ایجاد کنیم و آن ها را به عقب برانیم، گفت: ما حتی در جنگ اقتصادی نیز این قدرت را داریم که بتوانیم مقابله کرده و آن ها را شکست دهیم.

رییس مجلس سوریه افزود: ما در راه حق قدم برمی داریم و امیدوار به نصر و کمک های الهی هستیم و می دانیم که تنها گزینه و سرنوشت محتوم همه ما پیروزی است ان شاءالله.

صباغ، سفر رییس مجلس شورای اسلامی به سوریه در شرایط زمانی کنونی را بسیار مهم و ویژه توصیف و تاکید کرد: ما برای سازماندهی و تقویت روابط پارلمانی دو کشور آمادگی داریم و امیدواریم بتوانیم از طریق هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد

سوریه توان شکست دشمن در جنگ اقتصادی را دارد