مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:302021-07-28بين الملل

آمریکا چندین فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد اسامی چند فرد و نهاد سوریه را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که این افراد به فهرست تحریم های موسوم به SND اضافه شده اند و اهداف قانون سزار (قیصر) را که برای پاسخگو کردن دولت بشار اسد وضع شده اند، تقویت خواهد کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد اسامی 8 زندان در سوریه که زیر نظر دستگاه اطلاعاتی دولت بشار اسد رییس جمهور سوریه قرار دارند و همچنین 5 مقام ارشد امنیتی که مدیران این زندان ها هستند در فهرست تحریم قرار گرفته اند.

این وزارتخانه در بیانیه جداگانه دیگری نیز 2 نهاد و 3 شخص را هم به دلیل آنکه تسهیلگر مالی القاعده در سوریه و ترکیه بوده اند در فهرست تحریم ها قرار داده است.

نمایندگان مجلس سنای آمریکا دسامبر 2019 قانون سزار (قیصر) را تصویب کردند و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا نیز آن را در بیستم دسامبر 2019 امضا کرد و قرار شد تا این قانون از ژوئن سال 2020 اجرا شود.

این قانون علیه افراد و نهاد های مرتبط با درگیری ها در سوریه تحریم های اضافی و محدودیت های مالی اعمال خواهد شد.

همچنین افراد و سازمان های خارجی حامی پیمانکارانی که به نمایندگی از سوریه و کشور های دوست این کشور فعالیت می کنند نیز ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چندین فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد

آمریکا چندین فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد