مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:252021-07-28اجتماعي

دمای البرز کاهش می یابد


رگبار ساعتی و شدید، رعد و برق متناوب، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: رگبار ساعتی و شدید، رعد و برق متناوب، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری همراه با رشد ابرهای همرفتی و محلی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان البرز به ویژه طول روز جمعه است.

وی بیان کرد: بر این اساس رگبار ساعتی و شدید، رعد و برق متناوب، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش محسوس دما در حدود 4 تا 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی البرز تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز کمی تا قسمتی ابری، عصر رگبار پراکنده و رعد و برق است و هوا نیز هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما 36 درجه سانتی گراد و کمینه دما 20 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 8 متر بر ثانیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای البرز کاهش می یابد

دمای البرز کاهش می یابد