مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 18:002021-07-28سياسي

آزادی 50 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز


در جشن عید سعید غدیر خم زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز آزاد شدند.

- ، در مراسم جشنی به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت و به همت ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز و کمک خیرین 50 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز آزاد شدند.

این مراسم که با حضور یاوری معاون نظارت بر زندان های البرز، جمیاری مدیر کل زندان های استان، سرهنگ طیران رییس سازمان بسیج سازندگی، برجی مشاور شهردار کلانشهر کرج و جمعی از مسئولین زندان های استان در ندامتگاه کرج برگزار گردید 50 زندانی بدهکار مالی پس از انجام امورات اداری و قانونی از زندان های استان آزاد شدند.

اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان های استان البرز با اعلام این خبر افزود: مجموع بدهی این زندانیان 12 میلیارد تومان بوده که با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و همچنین اعسار بدهی، آورده مددجویان و کمک بلاعوض از طریق منابع ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های البرز از ابتدای دهه ولایت و امامت تا به امروز شرایط آزادی این زندانیان بدهکار فراهم و این افراد از زندان آزاد شده اند.

جمیاری با اشاره به سنت حسنه کمک به همنوع و دستگیری از مستمندان اظهار کرد: همه ما در احسان و نیکوکاری به مولا علی (ع) اقتدا می کنیم و ذکر زبان ما در همه امور ذکر یا علی است، اما علاوه بر ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 50 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز

آزادی 50 زندانی بدهکار مالی از زندان های استان البرز