مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:452021-07-28بين الملل

مقاومت عراق: مقاومت تا زمان خروج حقیقی بیگانگان در آماده باش کامل خواهد بود


پس از پایان دور چهارم گفت و گوهای راهبردی بغداد-واشنگتن و توافق دو طرف بر خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک عراق و ابقای مشاوران نظامی، کمیته هماهنگ کننده گروه های مقاومت عراق بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگ کننده گروه های مقاومت عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در بیانیه ای نکاتی را درباره بیانیه پایانی دور چهارم گفت و گوهای راهبردی بغداد واشنگتن عنوان کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شبکه الاعلام المقاوم ، در بیانیه مذکور آمده است، به رغم آنکه بیانیه پایانی دور چهارم گفت و گوهای راهبردی میان بغداد-واشنگتن چندپهلو و غیرصریح است و در آن ابهام و کاستی وجود دارد و از سوی دیگر، هیچ لفظ خروجی در آن ذکر نشده، مقاومت عراق از نزدیک تمام مقدمات و نتایج این گفت و گو را پیگیری کرده است و بسیار یقین دارد که با اصطلاحات و عناوین بازی شده تا زمان هیمنه و حضور آمریکا به درازا کشیده شود؛ آمریکایی که حضورش پس از مصوبه تاریخی پارلمان عراق در سال 2020 غیرقانونی است.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است که اجرای مصوبه مذکور از تعهدات اولیه دولت عراق بوده از این رو چنانچه مقصود خروج حقیقی باشد، بایست این خروج شامل تمام نیروهای بیگانه شود و همه پایگاه های تحت اختیار اشغالگران به طور کامل به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عراق: مقاومت تا زمان خروج حقیقی بیگانگان در آماده باش کامل خواهد بود

مقاومت عراق: مقاومت تا زمان خروج حقیقی بیگانگان در آماده باش کامل خواهد بود