مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:402021-07-28سياسي

پیام روحانی به آیین افتتاح موزه ملی حقوق ایران


روحانی رییس جمهوری در پیامی به آیین افتتاح موزه ملی حقوق ایران نوشت: تشکیل و راه اندازی «موزه ملی حقوق ایران» را باید از برجسته ترین گام ها در جهت شناساندن تمدن کهن حقوقی ایران زمین برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در آیین افتتاح موزه ملی حقوق پیام رییس جمهور به این مراسم را قرائت کرد.

اشرف بروجردی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در آیین افتتاح موزه ملی حقوق، پیام حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری به این مناسبت را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است: حقوق و نظام حقوقی در هر جامعه همواره از اهمیت بسیار برخوردار است.

زیرا در چارچوب آن است که نسبت به کرامت، جایگاه و وظیفه ها و اختیارهای انسان ها و همچنین چگونگی زندگی و کنشگری های در جامعه و نوع روابط افراد با یکدیگر است که سیاستگذاری و هنجارگذاری صورت می پذیرد تا از این رهگذر زمینه های برقراری نظم و عدالت و تامین امنیت فراهم آید.

جوامع بشری از گذشته و با شناخت حق ها و اصول بنیادین کنشگری در جامعه در راستای برپا ساختن نظام حقوقی و هنجار گذاری گام اساسی برداشته و هریک در دوره ای دارای ساختار و ضوابط حقوقی برای شناساندن حق ها و تضمین آن ها و در واقع ، نظام حقوقی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام روحانی به آیین افتتاح موزه ملی حقوق ایران

پیام روحانی به آیین افتتاح موزه ملی حقوق ایران