مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-28ورزشي

بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد


باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ «بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال» به عنوان اصل خواسته و مبلغ «پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال» به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

- باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی ادعای علیرضا بیرانوند در پرونده بدهی پرسپولیس به این بازیکن، حکم به محکومیت سرخپوشان پایتخت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل های 96-95 ، 97-96 ، 98-97 و 99-98 پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد

بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد