مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:202021-07-28سياسي

قانون اقدام راهبردی مجلس موقعیت مناسبی در مذاکرات برای ایران فراهم کرد


قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و دستاوردهای هسته ای کشور موقعیت مناسبی را برای جمهوری اسلامی ایران در هر مذاکره ای فراهم کرده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر انقلاب در دیدار چهارشنبه ششم مرداد 1400 که آخرین دیدار با اعضای دولت دوازدهم محسوب می شد، به تجربیات مهمی درباره روابط هشت سال اخیر اروپا و امریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند.

ایشان تجربه دولت یازدهم و دوازدهم را مصداق مهمی در تایید این گزاره اعلام کردند که اعتماد به غرب جواب نمی دهد و نخواهد داد.

پایگاه KHAMENEI.

IR برای بررسی این موضوع به گفتگو با آقای کاظم غریب آبادی پرداخته است که علاوه بر عضویت در هیئت مذاکره کننده ایران، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان های بین المللی در وین هم محسوب می شود.

در دیدار امروزِ هیئت دولت با رهبر انقلاب، ایشان به مذاکرات اخیر نیز اشاره کردند و از اصرار طرف غربی بر شرطی در متن مذاکرات گفتند که این شرط بهانه ای برای مداخلات بعدی غربی ها شود.

این شرط چه بود و چگونه در مذاکرات مطرح می شد؟ واکنش مذاکره کنندگان به این نوع شرط گذاری چه بود؟ آمریکا و طرف های غربی برای پیشبرد تفاهم و نهایی کردن آن و همچنین رفع برخی تحریم ها، اصرار کردند که بندی در بیانیه ی وزرا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون اقدام راهبردی مجلس موقعیت مناسبی در مذاکرات برای ایران فراهم کرد

قانون اقدام راهبردی مجلس موقعیت مناسبی در مذاکرات برای ایران فراهم کرد