مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:152021-07-28ورزشي

تجلیل از 10 بانوی کارگر سادات مازندران به مناسبت عید غدیر/ تقدیر تبرکی


سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران در سفری یک روزه همزمان با عید سعید غدیر خم از 10 بانوی سادات کارگر در کارخانجات تقدیری تبرکی به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، یک روز مانده به عید غدیر خم، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قائمش هر با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان مازندران در اقدامی نو، در سفری یک روزه با اهدای پک فرهنگی و دسته گل از بانوان سادات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

در ابتدا، معصومه طالبی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قائم شهر به صورت نمادین از تجلیل 10 بانوی کارگر سادات با حفظ کرامت اسلامی خبر داد و گفت: به مناسب عید با سعادت غدیر خم برای اهدای تبرک به بانوان زحمت کش در حوزه کارگری که در کارخانجات و شرکت های سراسر استان مشغول به کار هستند در محل کارشان حاضر شدیم.

*حمایت از بانوان و جامعه کارگری استان وی با اعلام اینکه در دوران کرونا با هدف حمایت از کارگران تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین این قشر توزیع شد، گفت: این سازمان برنامه های متفاوتی را در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارائه می دهد، این برنامه نیز یکی از آن ها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 10 بانوی کارگر سادات مازندران به مناسبت عید غدیر/ تقدیر تبرکی

تجلیل از 10 بانوی کارگر سادات مازندران به مناسبت عید غدیر/ تقدیر تبرکی