مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:052021-07-28بين الملل

دشمنان محور مقاومت پس از شکست در جنگ تروریستی دهه اخیر جنگ اقتصادی راه انداخته اند


رییس مجلس با اشاره به فضاسازی های رسانه ای صهیونیست ها علیه ایران، سوریه و سایر کشورهای محور مقاومت تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای مسلمان به خصوص کشورهای محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، رییس هستیم گفت: در چنین شرایطی باید موانع از پیش پای تجار، فعالان اقتصادی، صنعتگران و همه فعالان بخش خصوصی برداشته شود تا با ارتقای روابط تجاری بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.

محمدباقر قالیباف در ابتدای این دیدار گفت: پیروزی بر تروریست ها پس از یک دهه جنگ سخت یک پیروزی بزرگ برای ملت سوریه بود آن هم پیروزی بر تروریست هایی که مورد حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی و آمریکا بودند.

وی اضافه کرد: پس از این تحولات، آمریکا و رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده اند که با نبرد مستقیم نظامی یا نبرد نیابتی نمی توانند محور مقاومت را شکست دهند بنابراین جنگ را به حوزه اقتصادی کشانده اند تا مردم کشورهای اسلامی به خصوص محور مقاومت را تحت فشار قرار دهند.

قالیباف با اشاره به فضاسازی های رسانه ای صهیونیست ها علیه ایران، سوریه و سایر کشورهای محور مقاومت تاکید کرد: تنها راه مقابله با این جنگ اقتصادی افزایش ارتباطات میان کشورهای مسلمان به خصوص کشورهای محور مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان محور مقاومت پس از شکست در جنگ تروریستی دهه اخیر جنگ اقتصادی راه انداخته اند

دشمنان محور مقاومت پس از شکست در جنگ تروریستی دهه اخیر جنگ اقتصادی راه انداخته اند