مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:052021-07-28بين الملل

کاغذی که بایدن برای ایران نوشته بود


جو بایدن در دیدار با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، کاغذنوشته ای کوتاه در دستش داشت که در نگاه اول به نظر می رسید به طور اتفاقی رو به خبرنگاران قرار گرفته است اما متن واضح و کوتاهی که روی کاغذ نوشته شده بود و مدت زمانی که روی کاغذ به سمت عکاس ها بود نشان .

- جو بایدن در دیدار با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، کاغذنوشته ای کوتاه در دستش داشت که در نگاه اول به نظر می رسید به طور اتفاقی رو به خبرنگاران قرار گرفته است اما متن واضح و کوتاهی که روی کاغذ نوشته شده بود و مدت زمانی که روی کاغذ به سمت عکاس ها بود نشان می دهد به احتمال قریب به یقین، این کاغذ نه یادداشت بایدن برای خودش بلکه نوشته ای خطاب به ایران بوده و تعمدا در مقابل لنز دوربین ها قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: رییس جمهوری آمریکا در سفر عراق برای ایران پیامی داشت اما ظاهرا به جای این که پیام را از واسطه میزبان عراقی اش بفرستد، ایده بهتری پیدا کرده بود.

جو بایدن در دیدار با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق، کاغذنوشته ای کوتاه در دستش داشت که در نگاه اول به نظر می رسید به طور اتفاقی رو به خبرنگاران قرار گرفته است اما متن واضح و کوتاهی که روی کاغذ نوشته شده بود و مدت زمانی که روی کاغذ به سمت عکاس ها بود نشان می دهد به احتمال قریب به یقین، این کاغذ نه یادداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذی که بایدن برای ایران نوشته بود

کاغذی که بایدن برای ایران نوشته بود