مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 17:002021-07-28اقتصادي

مسئولان خراسان شمالی سرمایه گذاران را به راحتی پشیمان نکنند


استاندار خراسان شمالی به تسریع ارائه مجوزهای سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: مسئولان به راحتی به طرح های سرمایه گذاری پاسخ منفی ندهند.

- ، محمد علی شجاعی شب چهار شنبه در جلسه کارگروه توسعه روستایی، عشایری و شهری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از رونمایی از درگاه سرمایه گذاری استان، طرح های سرمایه گذاری بارگذاری شده در این سایت تنها باید از طریق درگاه واگذار شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید استعلامات مربوط به طرح های سرمایه گذاری قابل بارگذاری در درگاه سرمایه گذاری را تا یکشنبه هفته آینده پاسخ بدهند.

وی با تاکید بر پاسخگویی سریع دستگاه های اجرایی به استعلامات مربوط به مجوزهای بی نام، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید به دنبال ارائه راهکار تخصصی و قانونی برای انجام شدن امور مربوط به سرمایه گذاری در استان باشند و به راحتی به طرح های سرمایه گذاری پاسخ منفی ندهند.

مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی ورودی شهرها را یکی از نازیبایی های شهرها دانست و گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید برای ورودی های استان طرح سرمایه گذاری مناسب تعریف کند.

محمدعلی شجاعی افزود: در تعریف مجتمع های گردشگری به تأمین نداشته های شهر توجه و از انجام کارهای تکراری پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان خراسان شمالی سرمایه گذاران را به راحتی پشیمان نکنند

مسئولان خراسان شمالی سرمایه گذاران را به راحتی پشیمان نکنند