مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:352021-07-28بين الملل

سوریه حمله به سفارت کوبا در پاریس را محکوم کرد


وزارت خارجه سوریه حملات گمراه کننده و تحریک آمیز دولت آمریکا و ابزارهای آن علیه کوبا و سایر کشورها را به شدت محکوم کرد.

- وزارت خارجه سوریه حملات گمراه کننده و تحریک آمیز دولت آمریکا و ابزارهای آن علیه کوبا و سایر کشورها را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، دمشق به شدت حملات گمراه کننده، تحریک آمیز و جعل واقعیات توسط دولت آمریکا و ابزارهای آن علیه کوبا و سایر کشورها در چارچوب سیاست های خصمانه و تلاش های ناامیدانه آن برای به زانو درآوردن کوبا در برابر دیکته های آمریکایی را محکوم می کند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، فشارهای آمریکا تا به این لحظه متوقف نشده و حتی به اقدام تروریسم دولتی سازمان دهی شده از طریق حمله تروریستی به سفارت کوبا در پاریس و قبل از آن در واشنگتن رسیده است و این امر نقض آشکار تمامی توافق های بین المللی مربوط به احترام به هیئت های دیپلماتیک است .

این منبع همچنین اعلام کرد، سوریه مجددا بر همبستگی کامل خود با کوبا و حمایت از آن تاکید می کند و اطمینان دارد ملت کوبا و انقلاب پیروزمندانه آنها که شصت سال پیش با محاصره ناعادلانه آمریکا روبه رو بودند، قادر به ناکام گذاشتن و خنثی کردن این توطئه، حفظ حاکمیت کوبا و گزینه های ملی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه حمله به سفارت کوبا در پاریس را محکوم کرد

سوریه حمله به سفارت کوبا در پاریس را محکوم کرد