مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:152021-07-28اجتماعي

افتتاح مسیر جدید مشهد به شاندیز


زمینه برای اجرای پروژه چپ گرد غیرهمسطح مشهد - طرقبه به عنوان آخرین قطعه پازل ترافیکی مسیرهای دسترسی به شهرستان های طرقبه و شاندیز آماده است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: زمینه برای اجرای پروژه چپ گرد غیرهمسطح مشهد - طرقبه به عنوان آخرین قطعه پازل ترافیکی مسیرهای دسترسی به شهرستان های طرقبه و شاندیز آماده است.

محمدرضا کلایی امروز در مراسم افتتاح مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به شاندیز اظهار کرد: ابتدای فروردین امسال جلسه ای با معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک در خصوص پروژه مسیر دسترسی تقاطع آزادگان به شاندیز (پل مهندس پرتوی) داشتم و با توجه به معارضات پیش روی پروژه گفتم که اتمام آن تا مرداد امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه موضوعات فنی و غیر فنی پیش روی این پروژه از جمله تملک های مورد نیاز و سایر معارضات به قدری پیچیده بود که اولویت اجرای آن حداقل از ذهن خودم خارج بود، افزود: پیگیری بسیار مجدانه دکتر کاظمی و تاکید بر اجرای کار آنقدر اثرگذار بود که پروژه ای که حداقل یک سال ونیم در حوزه مطالعات قفل شده بود به اجرا درآمد.

شهردار مشهد تصریح کرد: زمانی همه چیز فراهم است و کاری را انجام می دهیم، اما زمانی است هیچ چیز فراهم نیست و یک کار انجام می شود، پروژه مسیر دسترسی تقاطه آزادگان به شاندیز از آن دست پروژه هایی بود که هیچ چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مسیر جدید مشهد به شاندیز

افتتاح مسیر جدید مشهد به شاندیز