مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:552021-07-28سياسي

مددجوی زندان کاشان در عید غدیر شیعه شد


رییس اداره زندان کاشان در آستانه عید بزرگ امامت و ولایت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب از تشرف یکی از مددجویان اهل سنت این زندان به مذهب به عنوان دومین مورد در یک سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محسن محبوبی ظهر امروز در این آیین تشرف با اشاره به اینکه این جوان 20 ساله اهل سنت مدت 6 ماه در زندان کاشان است اظهار کرد: این برادر اتباع با حضور حجت الاسلام جواد جعفری روحانی زندان و گفتن شهادتین به مذهب تشیع مشرف شد.

وی با تأکید بر اینکه دلیل اصلی تشرف این برادر اتباع به مذهب تشیع تأثیر اخلاقی و رفتاری پسندیده و زیبای یکی از مددجویان بند جوانان و عملکرد مطلوب و مؤثر روحانی و حوزه فرهنگی تربیتی زندان بوده است افزود: این جوان اهل سنت شیفته اخلاق و رفتار مددجویان و کارکنان زندان شده است که بدون هیچ گونه تمایز رفتاری با او به دلیل تفاوت اعتقادی با او در ارتباط هستند.

به گفته وی زندان در اجرای تمامی برنامه ها حتی اعطای تسهیلات هیچ تفاوت و تقدمی بین مددجویان اهل سنت و شیعه غدیر به همت امور زندان و خیران نیکوکار برای مددجویان انجام می شود.

وی تصریح کرد: 800 پرس غذای گرم به ارزش 40 میلیون تومان نیز به مناسبت عید بزرگ ولایت و امامت امیرالمؤمنین (ع) و همت و مشارکت موسسه  امیرالمؤمنین (ع) کاشان در روز عید غدیر بین 200 خانوار از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجوی زندان کاشان در عید غدیر شیعه شد

مددجوی زندان کاشان در عید غدیر شیعه شد