مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:352021-07-28سياسي

خیران به دانشگاه فنی و حرفه ای کمک کنند


مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای بهترین جایگاه برای انجام فعالیت های مهم خیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بنیان جوادی عصر امروز در وبینار نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش های فنی و حرفه ای، نقش خیرین در توسعه آموزش های مهارتی به میزبانی دانشگاه فنی حرفه ای استان سمنان اظهار کرد: برای خیرین همین قدر کافی است که مقتدای آن ها حضرت علی (ع) است که با توجه به سفره محقر و مختصر خود دست باسخاوتی داشتند و همواره در خیرات پیش قدم بودند.

وی افزود: در کسب و کار باید به چند نکته توجه داشته باشیم؛ نخست اینکه از راه حلال باشد و دوم اینکه به حقوق شرعی خود عمل کند و سوم فن خود را به دیگران آموزش دهد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: همه کسانی که در حوزه مهارت آموزی و اشتغال و کسب و کار فعالیت می کنند، باید به گونه ای هدف گذاری کنند که میزان آمار اشتغال کشور بالا برود و خیران به عنوان بانیان خیر می توانند در این راه نقش مهمی داشته باشند.

بنیان جوادی گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای بهترین جایگاه برای انجام فعالیت های مهم خیران است و فرهنگ کار و کارآفرینی باید در سرلوحه کار قرار گیرد و در دین اسلام سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران به دانشگاه فنی و حرفه ای کمک کنند

خیران به دانشگاه فنی و حرفه ای کمک کنند