مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-28سياسي

افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران


مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران بمناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر فرودگاه شهدای یاسوج از افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران بمناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد.

عنایت انصاری فرد افزود: با توجه به اینکه شرکت هواپیمایی ایران ایر که در هفته سه پرواز در مسیر تهران گچساران تهران داشت، پروازهای خود را تا پایان فصل جاری ابطال کرد، لذا بمنظور رفاه حال مردم و حل مشکل تردد مسئولین و سرمایه گذاران، با پیگیری های بعمل آمده، نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و صدور مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری جهت شرکت هواپیمایی پارس ایر، روز سه شنبه 5 مردادماه 1400 با حضور فرماندار، دادستان، مدیر عامل شرکت نفت و پتروشیمی، شهردار، شورای شهر و پرسنل فرودگاه گچساران این پرواز افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج، وی اظهار کرد: در حال حاضر دو روز در هفته شرکت هواپیمایی ماهان و یک روز در هفته شرکت هواپیمایی پارس ایر پرواز تهران گچساران تهران را انجام می دهند که در آینده ای نزدیک در صورت استقبال مردم، پروازهای شرکت هواپیمایی پارس ایر از یک روز در هفته به سه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران

افتتاح اولین پرواز شرکت هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران گچساران تهران