مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-28سياسي

قالیباف: ایران و سوریه همانند جنگ نظامی باید در جنگ اقتصادی نیز پیروز شوند


باید با با تمرکز بر فعالیت های تجاری و اقتصادی و حمایت از صنعتگران و تجار، همان گونه که در جنگ نظامی پیروز شدیم در جنگ اقتصادی نیز پیروز شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، به عنوان رییس جمهور سوریه گفت: انتخابات اخیر سوریه نشان دهنده اقتدار و پیروزی ملت سوریه بر تروریست ها پس از یک دهه جنگ و نبرد بود.

قالیباف با اشاره به روزهای سختی که در تقابل با ترویست ها بر مردم سوریه گذشته است گفت:  این پیروزی مهم نشان داد که اگر به خدا اعتماد کنیم و به مردم تکیه کنیم و بر اصول و مبانی خود بایستیم پیروزی قطعی است.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انتخابات سوریه یک دوران جدید آغاز شده است گفت:  هنوز از این مسئله چند هفته نگذشته و فرصت بسیار بزرگی در اختیار شما و ملت سوریه است چرا که فشار حداکثری بر دو ملت ایران و سوریه شکست خورده  و 4 سال پیش رو  فرصتی برای توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی به دور از بوروکراسی ها و آغاز دوره ای جدید است.

وی افزود: دوره جدید در سوریه همزمان شده است با دوره جدید از شرایط سیاسی در ایران که مجلس یازدهم و دولت جدید با رویکردی متفاوت فعالیت خواهد کرد.

قالیباف فرصت پیش روی ایران و سوریه در دوره جدید برای غلبه بر جنگ اقتصادی را بسیار مهم و تاریخی توصیف کرد و گفت: برای به نتیجه رساندن قدرت نظامی و امنیتی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایران و سوریه همانند جنگ نظامی باید در جنگ اقتصادی نیز پیروز شوند

قالیباف: ایران و سوریه همانند جنگ نظامی باید در جنگ اقتصادی نیز پیروز شوند