مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:452021-07-28ورزشي

جواد فروغی: آرزوی خادمی امام رضا(ع) را دارم


دارنده مدال طلای المپیک در رشته تیراندازی می گوید: کسب مدال طلای المپیک را لطف خدا و ائمه اطهار و به ویژه امام رضا(ع) می دانم، خاک پای امام رضا(ع) و زائرانشان هستم و آرزو دارم من را به عنوان خادم افتخاری زائرانشان قول کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، به شکلی بود که نمی توانستم ریسک کنم و ممکن بود به دلیل تردد و احتمال ابتلا به کرونا، ناچار به قرنطینه شوم و بازی های المپیک را از دست بدهم، به همین دلیل از راه دور به حضرت متوسل شدم و خواستم به ما عنایت داشته باشند.

با عنایت ائمه اطهار(ع) هیچ استرسی قبل از بازی نداشتم وی ادامه می دهد: المپیک آوردگاه سخت و سنگینی است و به همین دلیل ممکن است از نظر ذهنی و روانی به ورزشکار فشار وارد کند، اما توسل هایی که انجام دادم و دعای مردم و دوستان و آشنایان در آرامش قبل مسابقه برای خودم به شخصه بسیار موثر بود و توانستم به لطف ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت رضا(ع)، از استرسی که در مسابقات قبلی داشتم عبور کنم و این بار هیچ استرسی حس نکردم.

خاک پای امام رضا(ع) و زائرانشان هستم فروغی با اشاره به موفقیتش در المپیک 2020 می افزاید: کسب مبارزه با کرونا بود و در این عرصه خطیر به مردم خدمت کرد، در بازی های المپیک هم افتخار آفرید و با کسب اولین مدال طلای کاروان ایران در این دوره و اولین مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد فروغی: آرزوی خادمی امام رضا(ع) را دارم

جواد فروغی: آرزوی خادمی امام رضا(ع) را دارم