مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:352021-07-28اجتماعي

برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در 15 مرداد


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم آموزش متوسطه در 15 مرداد خبر داد.

- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم آموزش متوسطه در 15 مرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کمریی در این باره گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم آموزش متوسطه (دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای)، با رعایت پروتکل های بهداشتی، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 15 مرداد ماه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانش آموزانی که در آزمون وردی ثبت نام کرده اند، می توانند مطابق دستورالعمل برگزاری آزمون ورودی که قبلا به تمامی مدارس کشور ابلاغ شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی، در این آزمون شرکت کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ضوابط شرکت در آزمون ورودی، کارت ورود به جلسه و آدرس محل آزمون از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی، توسط اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

شایان ذکر است، داوطلبان باید، به 100 سوال آزمون در مدت 120 دقیقه پاسخ دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در 15 مرداد

برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی در 15 مرداد