مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-28اقتصادي

اهمیت گذراندن آموزش باریستا و تکنیک های ارائه شده در آن


بی شک مهارت و تجربه باریستا می تواند در افزایش رضایت مشتریان کافه نقش بسیار زیادی داشته باشد زیرا اگر باریستا در کار خود مهارت کافی نداشته باشد باعث نارضایتی مشتریان و در نتیجه بدنامی کافه خواهد شد.

- اما از طرف دیگر هر چه میزان کیفیت کار باریستا بالا باشد به همان میزان نیز مشتریان بیشتری را جذب خواهد نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آکادمی ژینو، امروزه می بایست به امر آموزش باریستا بیش از پیش اهمیت داده شود زیرا روز به روز بر تعداد کافه ها افزوده می شود و تنها عامل موفقیت بالا بردن کیفیت کار و جلب رضایت مشتریان می باشد.

تکنیک های ارائه شده در آموزش باریستا همان طور که می دانید یک باریستا باید تکنیک های مخصوص به حرفه خود را به طور کامل بلد باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن نوشیدنی های مورد نظر مشتریان را تهیه کند و رضایت آنها را به دست آورد.

تکنیک های ارائه شده در دوره های آموزش باریستا عبارت اند از: تکنیک های مورد نیاز در آموزش باریستا · تکنیک های شناخت قهوه: برای افراد عادی شناخت دقیق قهوه ممکن است کار سخت و دشواری به حساب آید اما از یک باریستا انتظار می رود که به راحتی بتواند قهوه های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد به همین خاطر در دوره های حرفه ای آموزشی می بایست به این مورد تاکید ویژه شود تا در انتهای دوره، هنرجو بتواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت گذراندن آموزش باریستا و تکنیک های ارائه شده در آن

اهمیت گذراندن آموزش باریستا و تکنیک های ارائه شده در آن