مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-28سياسي

سطح مبادلات تجاری ایران و سوریه قابل قبول نیست


رییس مجلس با بیان اینکه مهم ترین مسئله برای ما باید مسائل اقتصادی و ارتقاء روابط تجاری بین ایران و سوریه باشد، گفت: این سطح از مبادلات تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست.

- به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با حموده صباغ رییس مجلس سوریه، با اشاره به ارتباطات پایدار و روابط همه جانبه ایران و سوریه تأکید کرد: ارتباطات و روابط بین دو کشور به خصوص در حوزه مسائل سیاسی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با گذشت زمان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین علت انسجام و تحکیم روابط دو کشور این است که ایران و سوریه در خط مقدم دفاع از عزت و امنیت امت اسلامی قرار گرفته اند، تأکید کرد: جامعه اسلامی امروز دشمنان مشترکی دارد که اسراییل و آمریکا در رأس آن هستند.

رییس مجلس با اشاره به اینکه دشمنان در دهه های گذشته هر چه تلاش کردند، نتوانستند میان کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کنند، گفت: سوریه و ایران در خط مقدم مقابله با دشمنی ها قرار دارند، البته منکر این نیستیم که برخی کشورهای اسلامی به امت اسلامی ظلم و خیانت کردند و در کنار دشمنان اسلام و امت اسلام قرار گرفتند.

قالیباف تأکید کرد: برخی از این کشورها خیلی زود متوجه خطا و اشتباه خود شدند، اما برخی دیگر نیز هنوز متوجه این خطا نشده اند و در آینده حتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مبادلات تجاری ایران و سوریه قابل قبول نیست

سطح مبادلات تجاری ایران و سوریه قابل قبول نیست