مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-28سياسي

بیش از 9 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شد


مهمترین ماموریت قرارگاه، تسهیل و پیگیری مستمر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کروناست و همه موارد را بررسی کردیم که بیش از 95 درصد آنها اجرایی شده است.

- دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور گفت: دز اول واکسن تزریق شده 7 میلیون و 446 هزار و 510 و تزریق شده در نوبت دوم 2 میلیون و 353 هزار و 976 و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور بیش از 9 میلیون و 800 هزار دز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بابک دین پرست عصر امروز در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان اظهار کرد: از اسفند ماه 1398 با اولین مورد کرونا در کشور 67 جلسه رسمی ستاد ملی تشکیل شده و از 6 آبان ماه سال گذشته نیز با تاکید رهبر معظم انقلاب، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شکل گرفت.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور عنوان کرد: مهمترین ماموریت قرارگاه، تسهیل و پیگیری مستمر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کروناست و همه موارد را بررسی کردیم که بیش از 95 درصد آنها اجرایی شده است.

دین پرست ابراز داشت: تمام اقدامات حوزه مسؤولیت خودمان را درست کرده ایم تا به دولت بعدی تحویل دهیم، 17 جلسه قرارگاه عملیاتی تاکنون برگزار و 93 درصد مصوبات آن هم اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: تا قبل از پایان دولت دستگاه ها ملزم شوند که همه مصوبات را اجرایی کنند و مسئله ای باقی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 9 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شد

بیش از 9 میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شد