مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-28سياسي

امر به معروف و نهی از منکر قائم به شخص نیست


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه گفت : امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و قائم به شخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، امیر عباس امری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر با  با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و قائم به شخص نیست، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب در حکومت اسلامی است و تمامی موارد را در بر می گیرد .

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین شیوه نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه صرفا کار فرهنگی است نه سلبی چون قبلا ثابت شده که با کار سلبی نتیجه نگرفتیم و در آینده نیز نتیجه نخواهیم گرفت.

دبیرستاد شهرستان بانه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر، افزود: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر باید همه پای کار باشند و توقع ما از مدیران کمک، پیگیری و اجرای برنامه هاست.

وی افزود: زمانی که اسم این فریضه الهی به میان می آید برخی تصور می کنند که امر به معروف و نهی از منکر فقط در حجاب خلاصه می شود در حالی که این فریضه معنای وسیع تری دارد و شامل همه امورات در یک جامعه میشود.

تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ همگانی امری به اهمیت تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فرهنگ در جامعه تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر قائم به شخص نیست

امر به معروف و نهی از منکر قائم به شخص نیست