مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 13:152021-07-28سياسي

قوه قضاییه: تعدادی از محکومان ناآرامی های آبان 98 مشمول ارفاق قانونی شدند


حسب دستور ریاست قوه قضاییه در دوره مدیریت جدید نیز این رویه ادامه خواهد داشت و با بررسی های دقیق و کارشناسی جمع بیشتری از محکومان امنیتی به ویژه محکومان آبان ماه 98 از ارفاقات قانونی برخوردار خواهند شد.

- حسب دستور ریاست قوه قضاییه در دوره مدیریت جدید نیز این رویه ادامه خواهد داشت و با بررسی های دقیق و کارشناسی جمع بیشتری از محکومان امنیتی به ویژه محکومان آبان ماه 98 از ارفاقات قانونی برخوردار خواهند شد.

قوه قضاییه اعلام کرد: در پی دیدار اخیر رییس دستگاه قضا با برخی از خانواده های محکومان ناآرامی های آبان 98، تعداد زیادی از این محکومان حسب مورد مشمول آزادی مشروط یا عفو قرار خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، پیشتر نیز در مناسبت های مختلف از جمله نیمه شعبان امسال و بنابر درخواست رییس قوه قضاییه از مقام معظم رهبری 100 نفر از محکومین امنیتی از جمله برخی محکومین حوادث آبان ماه سال 98 مشمول عفو شدند؛ در سال 1399 نیز با اعلام و فهرست ارائه شده توسط قوه قضاییه بالغ بر 15 هزار و 300 نفر از محکومان، مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند که این میزان در مقایسه با سال 98، رشد 86 درصدی داشته است و در مقایسه با سال 97 یعنی دوره قبل از دوره تحول، با رشد 418 درصدی مواجه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: تعدادی از محکومان ناآرامی های آبان 98 مشمول ارفاق قانونی شدند

قوه قضاییه: تعدادی از محکومان ناآرامی های آبان 98 مشمول ارفاق قانونی شدند