مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-28سياسي

امر به معروف و نهی از منکر صیانت بخش جامعه از آسیب ها و ناهنجاری هاست


امام جمعه بانه با اشاره به معضلات و آسیب های اجتماعی گفت: در شریط کنونی اجرای فریضتین صیانت بخشیدن به جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، ماموستا عبدالرحمن خدایی در جلسه هماهنگی برنامه های دهه امر به معروف و نهی از منکر بانه اظهار کرد: همه مسائل جامعه در چهارچوب و شاکله امر به معروف و نهی از منکر قرار می گیرد که برای راهنمایی و هدایت و شکوفایی جامعه بر همگان واجب است.

وی تصریح کرد: هیچ فریضه الهی بنیادی تر از امر به معروف و نهی از منکر نیست و فاصله گرفتن ما از امر به معروف و نهی از منکر می تواند ریشه بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه باشد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه گفت: احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر، اکسیر سلامت جامعه است و بدون شک امر به معروف هم حق، هم وظیفه و هم تکلیف است همه مردم باید به دنبال نهادینه کردن این امر مهم و ضروری در جامعه باشند.

در ادامه ماموستا خدایی اشاره ای به فواید و برکات امر به معروف و نهی از منکر کرد و افزود: عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر بالاترین صیانت بخش جامعه از آسیب ها و ناهنجاری های متعدد است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین مشخصه های جامعه اسلامی عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای سالم سازی فضای جامعه است چرا که عمل به این فریضه  تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف و نهی از منکر صیانت بخش جامعه از آسیب ها و ناهنجاری هاست

امر به معروف و نهی از منکر صیانت بخش جامعه از آسیب ها و ناهنجاری هاست