مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-28اقتصادي

طبخ 25 هزار پرس غذا همزمان با عیدغدیر در میدان امام حسین (ع)


طرح مائده غدیر امسال در میدان امام حسین (ع) همزمان با عید غدیر برگزار و در این روز 25 هزار پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، یکی از اقداماتی که در عیدغدیر مورد سفارش قرار گرفته، اطعام است.

بر همین اساس، در بسیاری از مناطق افراد اقدام به طبخ و توزیع غذا می کنند و حتی برخی افراد امسال با توجه به شرایط جنوب کشور، بخشی از این هزینه را به منظور اطعام مردم صبور جنوب کشورمان اختصاص دادند.

با این وجود، طرح مائده غدیر که در سال های اخیر در میدان آیینی امام حسین (ع) برگزار می شد، امسال با رنگ و بویی متفاوت برپا خواهد شد؛ به طوری که امسال حدود 25 هزا پرس غذا به همت فرهنگسرای عترت و با همکاری مؤسسه رحیل در میدان آیینی امام حسین (ع) طبخ و توزیع می شود.

البته بخشی از این غذاها در مناطق محروم تهران و اطراف شهر توزیع خواهد شد.

سال گذشته طرح مائده های غدیر با طبخ 13 هزار پرس غذا در میدان امام حسین (ع) صورت گرفت که البته این طرح در سایر شهرها نیز اجرایی شد و این تعداد به حدود 5 میلیون پرس غذا رسید که امسال در میدان امام حسین (ع) حدود 200 آشپز بعد از نماز صبح برای طبخ غذا در طرح مائده غدیر در میدان امام حسین (ع) حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ 25 هزار پرس غذا همزمان با عیدغدیر در میدان امام حسین (ع)

طبخ 25 هزار پرس غذا همزمان با عیدغدیر در میدان امام حسین (ع)