مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-28پزشكي

هنوز به قله پیک کرونا در مازندران نرسیدیم


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از استفاده از بیمارستان های تامین اجتماعی و خصوصی برای بیماران مبتلا به کووید 19 در این استان خبر داد و گفت: - ایسنا/مازندران سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از استفاده از بیمارستان های تامین اجتماعی و خصوصی برای بیماران مبتلا به کووید 19 در این استان خبر داد و گفت: هنوز به قله پیک کرونا در مازندران نرسیدیم.

سیمین بابایی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به وضعیت بیمارستان های استان اظهار کرد: بیمارستان های شهرهای آمل، قائمشهر و ساری کاملاً پر است و در حال حاضر از بیمارستان های تامین اجتماعی و خصوصی جهت پوشش دادن بیماران کرونایی استفاده می کنیم.

وی افزود: روند بیماری رو به افزایش بوده و هنوز به قولی پیک هم نرسیدیم در صورتی که اگر به قله پیک برسیم و ثابت شود می توان امیدوار بود که روند نزولی شیوع را شاهد باشیم.

سخنگوی علوم پزشکی مازندران از احتمال قرمز شدن شهرهای نارنجی استان در چند روز آینده خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر کمبود تخت نداریم اما بیمارها را به سختی در بیمارستان ها جابجا می کنیم و با توجه به این که پزشکان و پرستاران ما نیز درگیر کرونا می شوند و بعد از چند روز بهبودی برمی گردند ممکن است در چند روز آینده کمبود تخت داشته باشیم و نتوانیم پوشش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به قله پیک کرونا در مازندران نرسیدیم

هنوز به قله پیک کرونا در مازندران نرسیدیم