مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-28سياسي

پرونده ژئوپارک طبس به یونسکو ارسال شد


پرونده دومین ژئوپارک ایران تحت عنوان ژئوپارک طبس به یونسکو ارسال شده تا در کمیسیون بین المللی ژئوپارک های یونسکو مورد بررسی قرار گیرد و به ثبت برسد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، چهارمین نشست خبری و آیین رونمایی از مستند زمین شناسی رخساره زمین با عنوان قشم، جزیره پدیده ها با حضور علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رییس این سازمان و کامبیز مهدی زاده فرساد مشاور عالی معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مدیر طرح توسعه نوآوری و فناوری زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و پژوهشی ریاست جمهور در تالار شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

این فیلم مستند به عنوان یکی از قسمت های مجموعه رخساره زمین (غار نمکدان) با هدف ترویج گنجینه ها و پدیده های ژئوتوریسم ایران از طریق معرفی و شناساندن جاذبه های زمین شناختی کشور و دستیابی به اشتغال پایدار با بکارگیری فناوری های نوین در ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دفتر طرح توسعه نوآوری و فناوری های حوزه زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی تولید شده است.

علیرضا شهیدی معاون وزیر صمت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در این مراسم که تهیه نقشه زمین شناسی نیمه شرقی جزیره قشم را بر عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ژئوپارک طبس به یونسکو ارسال شد

پرونده ژئوپارک طبس به یونسکو ارسال شد