مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-28پزشكي

تهران در آستانه برپایی بیمارستان های صحرایی!


رییس بیمارستان بقیه الله(عج) نیز از پر شدن ظرفیت بیش از 350 تخت این مرکز درمانی خبر داده و اعلام کرده که «روزانه بیش از 600 بیمار کرونایی را بعد از 6 ساعت بستری برای ادامه درمان به منزل می فرستیم.

- رییس بیمارستان بقیه الله(عج) نیز از پر شدن ظرفیت بیش از 350 تخت این مرکز درمانی خبر داده و اعلام کرده که روزانه بیش از 600 بیمار کرونایی را بعد از 6 ساعت بستری برای ادامه درمان به منزل می فرستیم.

وضعیت تهران در برابر موج بیماری کرونا خیلی وخیم است.

پیک پنجم لحظه به لحظه سخت تر می شود و زمزمه های اشباع کامل تخت های بستری، کمبودهای دارویی، معطلی های چند ساعته در اورژانس و تریاژ بیمارستان ها و احتمال خوابیدن مریض ها پشت درهای بیمارستان ها از سوی رؤسای بیمارستان ها آژیر قرمز را در پایتخت ایران به صدا درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: همزمان با انتشار اخبار امیدوارکننده ای چون آغاز واکسیناسیون علیه کووید-19 معلمان و خبرنگاران از روز عید غدیر خم و اعلام اثر بخشی چشمگیر واکسن تولید مشترک ایران و کوبا در برابر واریانت دلتا و همچنین نتایج موفقیت آمیز آزمون بالینی واکسن کرونای نورا، ساخت سپاه پاسداران، اخبار نگران کننده ای نیز از وضعیت قرمز پایتخت به دلیل آن چه پروتکل شکنی عنوان می شود، به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران در آستانه برپایی بیمارستان های صحرایی!

تهران در آستانه برپایی بیمارستان های صحرایی!