مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-28پزشكي

80 درصد تخت های بیمارستان بهشتی کاشان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در دوران سخت همه گیری ویروس کووید 19 و برای ترویج فرهنگ چگونگی برخورد و رفتار با این ویروس موذی، هر فرد باید در خانواده خود یک سفیر سلامت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، اسماعیل عزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه اطلاع رسانی و حساس سازی روابط عمومی بانک ها، نسبت به موج جدید همه گیری بیماری کرونا اظهار کرد: هم اکنون ویروس کرونا در جهان همه گیر شده و هر فرد برای در امان ماندن خود و اطرافیانش از این ویروس، باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کند و در یک کلمه ماسک بزند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: اگر همه ما زدن ماسک را برای خود یک اجبار بدانیم چرخه انتقال ویروس در جامعه قطع می شود و از بروز موج های بعدی کرونا در امان خواهیم بود وگرنه بلافاصله بعد از موج پنجم به موج ششم و موج های بعدی خواهیم رسید.

وی یادآور شد: در سطح جامعه افراد زیادی ناقل ویروس هستند اما به دلیل اینکه خودشان سیستم بدنی قوی دارند علائم بیماری در آن ها بروز نمی کند اما افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند به بیماری مبتلا می شوند.

عزیزی ادامه داد: بیماری کرونا هزینه های درمانی سنگینی را بر خانواده ها و بیت المال تحمیل می کند بنابراین نزدن ماسک و انتقال ویروس کرونا به دیگران از طرف هر یک از ما، پایمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تخت های بیمارستان بهشتی کاشان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است

80 درصد تخت های بیمارستان بهشتی کاشان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است