مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-28سياسي

فشار بی حدی برای انحراف رتبه بندی معلمان از مسیرش وجود دارد


وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه فشار بی حد و حصری برای انحراف رتبه بندی از مسیر خودش وجود دارد گفت: مهم ترین هدف رتبه بندی، ارتقای صلاحیت هاست که چگونگی اندازه گیری این صلاحیت ها پاشنه آشیل رتبه بندی بوده و ورود به آن پرمخاطره است.

- وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه فشار بی حد و حصری برای انحراف رتبه بندی از مسیر خودش وجود دارد گفت: مهم ترین هدف رتبه بندی، ارتقای صلاحیت هاست که چگونگی اندازه گیری این صلاحیت ها پاشنه آشیل رتبه بندی بوده و ورود به آن پرمخاطره است.

در حال کار بر روی چگونگی سنجش این صلاحیت ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در اختتامیه سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش وپرورش که در اردوگاه باهنر برگزار شد گفت: غدیر یکی از برجسته ترین نعمات باطنی خداوند است و روز بزرگی است که تبریک می گویم.

وی افزود: در این دو روز اجلاس فشرده اما مفیدی داشتیم؛ مباحث ارزشمندی مطرح شد و ارزیابی ما از استان ها نیز مثبت بوده است.

مسئولیت هایی که ما داریم، امانت های خداوند است و بیش از آنکه کارکرد دیگری داشته باشد؛ محک ایمان، باور و شخصیت انسانی ماست و نگاه به مسئولیت نگاه یک فرصت برای کاملتر شدن و یک محک برای سنجیده شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار بی حدی برای انحراف رتبه بندی معلمان از مسیرش وجود دارد

فشار بی حدی برای انحراف رتبه بندی معلمان از مسیرش وجود دارد