مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:302021-07-28پزشكي

ظرفیت بیمارستانهای مرجع کرونایی ارومیه در حال تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از لحاظ گسترش و شدت بیماری جز 5 استان آخر کشور است و وضعیت آذربایجان غربی نسبت به سایر استان ها خوب است اما باید هوشیار بود تا از این وضعیت شکننده خارج نشویم.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از لحاظ گسترش و شدت بیماری جز 5 استان آخر کشور است و وضعیت آذربایجان غربی نسبت به سایر استان ها خوب است اما باید هوشیار بود تا از این وضعیت شکننده خارج نشویم.

جواد آقازاده امروز 6 مرداد در صد و سی و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت کرونا درباره آخرین وضعیت کرونا در استان افزود: طی روزهای گذشته تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز 16 ساعته و همچنین تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها در استان افرایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه موج پنجم بیماری سهمگین تر از موج چهارم است، افزود: بیمارستان های ارومیه از جمله طالقانی و امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) در حال تکمیل ظرفیت هستند و در صورت نیاز بیمارستان های ارتش و عارفیان و همچنین بیمارستان های خصوصی وارد عمل می شوند.

وی درباره راهکارهای مهار بیماری بیان کرد: با اعمال محدودیت ها و خودمراقبتی توسط مردم و انجام واکسیناسیون می توان کرونا را مهار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستانهای مرجع کرونایی ارومیه در حال تکمیل است

ظرفیت بیمارستانهای مرجع کرونایی ارومیه در حال تکمیل است