مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-28سياسي

دولت مردمی و کابینه قوی


رییس جمهور منتخب همانگونه که بارها اعلام فرموده اند در جریان انتخاب اعضای کابینه هیچ مصلحتی را مقدم بر امانتی که مردم به او سپرده اند در نظر نخواهد گرفت و بر خلاف دولت قبل هرگز به سفارش های قومی و قبیله ای و جناحی توجهی نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ابراهیم کارخانه ای، نماینده دوره های هفتم و نهم بزرگ خود کفایی با هدف خنثی سازی تحریم ها در تمامی عرصه ها و بکار گیری همه ظرفیت های ملی و فراملی حرکت عظیمی را برای حل مشکلات معیشتی مردم، برنامه ریزی و عملیاتی نمود.

بدون شک مردم فهیم و نجیب ایران هرگز انتظار ندارند زخمهای سختی که بر پیکر اقتصاد کشور وارد آمده یک شبه التیام یابد ولی انتظار دارند که از همان ماههای نخست شاهد تحول و نوآوری، شور و نشاط و حرکت و امید در جهت حل مشکلات خود در دولت جنابعالی باشند.

4- انتخاب وزیران را سرعت ببخشید تا هر وزیر کابینه بتواند در فرصت باقی مانده با بررسی و شناخت قویترین و کارآمدترین نیروها بستر فکری لازم را برای انسجام بخشی به وزارتخانه های مربوطه آغاز نمایند و از همان ماه نخست با انجام برنامه های هدفمند موجبات سرعت و پیشرفت را در جهت اجرای اهداف از قبل طراحی شده فراهم نمایند.

هر عضو کابینه باید به عنوان فرمانده ای جهادی و خستگی ناپذیر تلاش شبانه روزی را برای جبران عقب ماندگی ها آغاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی و کابینه قوی

دولت مردمی و کابینه قوی