مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-28سياسي

بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری شهرستان قرچک


رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان قرچک، ضمن بازدید از بخش های مختلف دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب قرچک، دستورات لازم برای حل مشکلات مردم را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با حضور در شهرستان قرچک به مدت دو ساعت از دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان (ساختمان شهید ستاری) و همچنین دادگستری قرچک (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) بازدید کرد.

در جریان این بازدید که رییس حوزه ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان تهران نیز حضور داشتند، رییس دستگاه قضا ضمن بازدید از بخش ها و شعب مختلف واحد های قضایی، به گفتگو با مراجعه کنندگان، قضات و کارکنان قضایی پرداخت.

رییس قوه قضاییه در خلال گفتگو های خود با مدیران و کارکنان قضایی شهرستان قرچک، از میزان ورودی پرونده ها، آمار پرونده های کثیرالشاکی و معوق و همچنین دلایل اطاله دادرسی در برخی پرونده های مُسن، کسب اطلاع کرد.

در بخش پایانی بازدید دو ساعته حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای از واحد های قضایی قرچک، رییس دستگاه قضا با حضور در نمازخانه ساختمان دادگستری این شهرستان، ضمن استماع مشکلات و مسائل مراجعه کنندگان و آگاهی از روند طی شده برای پرونده های آنها، دستورات مقتضی را خطاب به رییس دادگستری و دادستان شهرستان قرچک صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری شهرستان قرچک

بازدید رییس قوه قضاییه از دادگستری شهرستان قرچک