مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-28سياسي

لشکر فاطمیون هیچ برنامه ای برای مبارزه با طالبان ندارد


معاون فرهنگی و رسانه ای فاطمیون شایعات رسانه های غربی از احتمال حضور فاطمیون در افغانستان و درگیری با طالبان را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت افغانستان خبرگزاری فارس، حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون فرهنگی و رسانه ای لشکر فاطمیون در گفت وگو با مرکز رسانه فاطمیون نسبت به هجمه برخی رسانه ها و انتساب برخی افراد به فاطمیون واکنش نشان داد.

وی اظهارداشت که یکی از مزیت های لشکر پر افتخار فاطمیون محبت و ارادت به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت؛ التزام به اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری و ولایت مطلقه فقیه و انسجام و هماهنگ بودن مجاهدان این لشکر است و مجموعه موفقیت هایی که تاکنون توسط فاطمیون به دست آمده است، مرهون این مزیت ها است.

معاون فرهنگی و رسانه ای فاطمیون با توجه به هجمه رسانه ها و معاندان تصریح کرد: همانطور که از ابتدا تاکنون هیچ گونه تفرقه و چند صدایی و نفوذ در این مجموعه پرافتخار وجود نداشته است از این پس هم نخواهیم داشت بنابراین هر صدای ناهماهنگ از این مجموعه بزرگ قطعا مورد تایید مجاهدان و رزمندگان پر افتخار فاطمیون نیست.

گنابادی نژاد در پاسخ به تلاش غرب برای جنگ روانی و راه انداختن درگیری مذهبی در افغانستان تاکید کرد که با توجه به وحدت عمیق شیعه و سنی در این کشور جنگ روانی مد نظر غربی ها حتما با شکست مواجه خواهد شد و مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر فاطمیون هیچ برنامه ای برای مبارزه با طالبان ندارد

لشکر فاطمیون هیچ برنامه ای برای مبارزه با طالبان ندارد