مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-28پزشكي

3 میلیارد برای حوزه بهداشت و درمان دشتی و تنگستان اختصاص یافت


ایرج بیژنی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تزریق اعتبار 3میلیاردی برای حوزه بهداشت و درمان دشتی و تنگستان خبر داد.

-  ایرج بیژنی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت:  با توجه به شرایط حساس کنونی و ضرورت اقدامات بهداشتی و درمانی در زمینه بیماری کرونا ،  تامین و تقویت تجهیزات سرمایه ای بویژه سرمایشی مراکز درمانی شهرستان های دشتی و تنگستان در دستور کار ویژه این دانشگاه قرار گرفته است .

   معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: با تعامل خوب و پیگیری های سازنده نماینده محترم شهرستان های دشتی و تنگستان در راستای رفع مشکلات و کمبودات درمانی شهرستان های ذکر شده ، موجب جذب اعتباری به مبلغ 30میلیارد ریال از مجموع اعتبارات متمرکز وزارت بهداشت گردیده است.

بیژنی تصریح کرد: امیدواریم با هزینه شدن این اعتبارات در بیمارستان های زینبیه خورموج و امام حسین ( ع ) اهرم ، شاهد تقویت زیرساخت های درمانی در هر دو شهرستان باشیم .

   وی خاطر نشان کرد: در راستای جذب این اعتبار قابل توجه از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و اقدامات موثر و ارزنده غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان تقدیر و تشکر میکنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد برای حوزه بهداشت و درمان دشتی و تنگستان اختصاص یافت

3 میلیارد برای حوزه بهداشت و درمان دشتی و تنگستان اختصاص یافت